2011. július 19., kedd

T Á S K A

                       Igen, ez a szívem csücske a használati tárgyaimat tekintve..
Ugyanaz  mint Gombóc Artúr  viszonya a csokoládéval  én is minden fajta táskát szeretek ,lehet :kicsi, nagy, széles, keskeny,,négyszögletű, kerek,vagány, elegáns, cipzáras, patentos,bőr ,műbőr, vászon, fekete , fehér,színes mindegy csak számomra szép legyen  és az sem hátrány ha praktikus .
A mosógép feltalálása után a  leghasznosabb dolog a táska hátoldalán lévő cipzáras zseb ahol a telefont, kocsikulcsot, aprópénzt lehet tartani ezt törvénybe kellene foglalni, hogy táskát csak hátsó cipzáras zsebbel lehet forgalomba hozni ! Jó azért néha egy-egy rafináltan megtervezett táska elcsábít amin nincsen hátul zseb és ezért bevállalom a kotorászást is.


Kicsi de mindenek van helye amit általában magammal hordok - van hátsó zsebe !-
- irattartós pénztárca
- neszeszer
- napszemüveg
- parfüm
+ apróságok zsepi,telefon,kulcsok....







Bloggeinák figyelem ! jöhetne több táskás fotó  mindenkinél, elvégre abban lapulnak a "kincseink" a sminktermékek.Tudom ez önzés .
És minden táskás tippet (akció,újdonság ) szeretettel várok!

4 megjegyzés:

  1. Én pár hete megmutattam a kedvenc tatyóm: http://bankanita.blogspot.com/2011/07/kedvenceim-taska-es-penztarca.html
    A tied is nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
  2. Igen ,már láttam de megnéztem újra,teszik de a kislányodra szavakat nem találok annyira édes !
    Ezentúl kötelező róla is képeket közölnöd ! :)))))

    VálaszTörlés
  3. Rendben, most teszek is fel egy outfit bejegyzést :)

    VálaszTörlés
  4. Ui: és köszönöm a bókot Zencsi nevében is :*

    VálaszTörlés