2011. július 16., szombat

Narancsbőrgyilkos krém - KÁVÉVAJ !

           Narancsbőr ellen krémek használata alapján csodaszer nem létezik.Van viszont genetikai öröklődés, lustaság, tél amikor jól takar a ruha stb... remélem rád ez nem igaz.
Szerencsémre  nagy gondom sem volt vele de mindig féltem tőle és hát a megelőzés mindig jobb és könnyebb mint a kialakult probléma kezelése.Általában a legegyszerűbb,legkényelmesebb megoldást választom a  krémek ,zselék használatát és bizony a végeredmény nem sok sikerrel jár. Nem létezik olyan narancsbőr elleni krém ami az utolsó 15 évben megjelent és én ne próbáltam volna.Nos mindegyik valamennyire hidratál, kicsit feszesít, nagyon melegít vagy ellenkezőleg borzalmasan hűt de szemel látható eredmény nem volt.
A télen találtam egy angol webshopot http://www.akuawood.co.uk/ ahol természetes hideg préseléssel kivont olajokat árulnak szépségápolási célokra valamint különböző vajakat.Itt láttam először a  KÁVÉVAJat ,csak lestem mert azelőtt még csak nem is hallottam róla .Megnéztem mire ajánlják  és még  kicsit  utána olvastam és mivel mást is rendeltem az oldalról gondoltam ezt is kipróbálom.

A kávéból kivont,préselt olajat általában napraforgó és szójaolajjal keverik .Mivel elősegíti a bőr regenerálódását használható pattanásos bőrre, száraz bőrre, mimikai ráncok mélységének csökkentésére, narancsbőr kezelésére, testápolóként, kézkrém ként. Ja és állítólag zsírbontó hatása is van  a Palmers cég használja speciális harisnyáiba mikrokapszulás  formában van az anyagba és 4 mosásig hatásos....
Kissé vastag de elég jól beissza a bőröm, pörkölt kávé illatú krém .A bőr egyből babapuhaságú, hidratált és feszesebb .Nem akarom túl fényezni de ! ez nagyon szépen helyre hozta a bőröm nem csak a narancsbőr csökkent de sokkal feszesebb is lett a bőröm a használata során
És ami még fontos heti 1-2 alkalommal jártam infraszaunába (rendesbe, nem a fekvő "vesemelegítőre" gondolok amit infraszaunának becéznek) előtte mindig leradíroztam a testem és kényszerítve magam megittam a napi 1,5 -2 liter vizet és itt jegyzem meg tényleg nagyon fontos a víz , szebb az egészbőr, haj ha elég vizet kap a szervezetünk.Ezt mindig is tudtam , mindenhol erről írnak de volt stresszes időszakom mikor egész nap kávé,kóla cigi volt a "menü' és bizony 1-2 hónap elteltével nagyon meglátszott rajtam fakó pattanásos megereszkedett bőr,elvékonyodott haj .Összekaptam magam és a víz volt az elsősegély  ennek a lehetetlen állapotnak a megszüntetésére , azóta megiszom a napi 1,5 liter vizet , ez a legolcsóbb legalapvetőbb "szépségápolási termék "

Térjünk vissza  a Kávévajhoz ami nem elhanyagolható az az ára mert hiába szuper valami ha nem tudom megvenni, elérhetetlen.
 Az ára: 100 g / 2850 Ft.-  (9,5 Font) , 250 g / 6400 Ft.- (21 Font), 1 kg/ 21.000 Ft.- (70 Font)
Én 100 g-ot vettem ami kb. 11-12 alkalomra volt elég térdtől nyakig bekenve magam és csak minden 2.-ik nap használtam.


Te mit használsz a narancsbőr kezelésére,megelőzésére?

1 megjegyzés: